Ons gezin

28 november 2016

Het nieuwe Sofilantjespatroon FOLIIS getest èn goedgekeurd

Voor wie dacht dat ik stilgezeten had de laatste weken, dat is absoluut niet het geval!  Maar mocht ik elk kledingstuk dat ik genaaid heb op de blog gesmeten hebben was het een overompeling geweest!
Maar dit mag ik jullie niet onthouden, want het is de allernieuwste creatie van Sofilantjes die ik mee mogen testen heb!  Net als vorige keer gaf ik mijn 2 dochters op als test, maar 3-jarigen zijn er blijkbaar altijd genoeg, dus mocht ik weer voor Sarah testen.  Ze is niet dik onze Sarah, maar wel groot genoeg om een 12 jaar te dragen.  
Het patroon heeft 3 opties: een jurk, een tuniek of een korte jacket. Sarah en een jurk of iets wat er in de verte op lijkt gaat echt niet samen, dus werd het een korte jacket.  
Het is, zoals we gewend zijn van Sofilantjes, weer een prachtig patroon, goed op maat, super uitgelegd, enfin, niks op aan te merken!
Het enige kleine minpuntje vond ik dat de kap met een blinde steek moest dichtgenaaid worden, en daar was ik echt geen fan van.  Volgende keer gebeurd dat bij mij dus ook met de machine, en dan zie je onder de kap de steek lopen, maar dat vind ik absoluut niet erg.  



Er komt dus zeker een volgende keer van dit patroon, want ik heb nog zo'n mooi stofje liggen om een tuniek voor Aagje van te maken...

Ook benieuwd naar deze leuke patroontjes?  Geniet nog tot morgenavond van een korting en koop het slechts aan voor 6,05€
via deze link en dan ga je naar de FOLIIS (naam van het patroon)
Leuke stofjes hiervoor vind je natuuuurlijk bij Le petit Lapin rouge :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten