Ons gezin

03 augustus 2016

Find the Jasper

Voor wie het nog niet wist: ik zou graag een onlineshop openen van leuke stoffen en op stoffenkeuze gemaakte kinderkleding.
Huh?  Stoffenkeuze gemaakte kinderkleding?  Met een man die websites schrijft kan dat geen probleem zijn :-) Dus schreef hij voor mij een programma... Laat het me even verduidelijken met een voorbeeld: een kaptrui



Een kaptrui heeft een linker- en rechterarm, een voor- en achterpand, een binnen- en een buitenkant van de kap, en de boorden.  
Mijn webshop heeft 20 sweaterstoffen.  Wel, dan kies je zelf welk deel in welke stof en ik maak jouw combinatie in de kindermaat die je wenst.  Hoe cool is dat?!?

Maaaaar... voor ik mijn webshop kan openen heb ik dus best wel veel stoffen nodig, en om die te kunnen aankopen heb ik dus eerst centen nodig... Dus organiseer ik een voorverkoop van workshops hier bij mij thuis, in zuidwest Frankrijk.  Een paar dagen in Bed- en Breakfast Litjolie, gecombineerd met een naaiworkshop. 

Alle kleding die hier al op mijn blog gepost werd kan gemaakt worden, en nog meer! 

Alle details vind je hier.  

Haast je, want als je reserveert voor 1 september kom je tegen interessante voorwaarden, èn krijg je nog extra stof bovenop!

Na heel veel Facebooken, reclame maken, kopzorgen hebben, ... vond ik het tijd om weer eens een leuk naaiprojectje te hebben.
Ik heb al even wat stoffen liggen die schreeuwen om geknipt en genaaid te worden, en de keuze was niet makkelijk, maar Jasper had al even niets gehad, en het werd een trui voor de frisse ochtenden als de school herbegint.

Opnieuw een patroon van Sofilantjes, de Sempersweater.  Zoals altijd bij Sofilantjespatronen heb je verschillende mogelijkheden: met zijzakken, met zijpanden, met kap of met kol, met lange of korte mouwen.  
Ik vind een sweater met korte mouwen toch altijd zo raar, dus lange mouwen.  Een gewone kaptrui heb ik al een leuk patroon, dus werd het een trui met zijpanden, met zijzakken, met kol en met lange mouwen. 
Maandagavond de stof geknipt, dinsdagavond de trui genaaid (voornamelijk met de overlockmachine, maar met een gewone naaimachine zou het ook gaan)

Ik ben gek van de stof!! Ik vertel nog niet van waar ze komt, ik wil eerst eens horen of ze ook B2B verkopen, en dan hoop ik deze stof zelf te kunnen aanbieden!!

Find the Jasper:
(een trui showen als het 30° is, is niet makkelijk, en ik heb hem niet te lang willen gijzelen, dus veel foto's zijn er niet...)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten