Ons gezin

31 mei 2016

Ik ben fan van de Louisa dress!

Ik ben fan van de Louisa dress van Compagnie M (https://compagnie-m.com).  Het is een vintage jurkje, en daar ben ik niet zo fan van, maar met een ander stofje hoeft het niet perse vintage te zijn!
Ze wordt voorgesteld in katoen, met een ritssluiting achteraan.

Maar ik had nog zo'n mooi stukje paneel over van FinchFabrics (http://www.finchfabrics.com) waarmee ik ook een kaptrui voor Aagje van maakte (hier) , dus maakte ik het kleedje volledig in tricot, zonder ritssluiting


En hoewel het rokje niet zwiert doet Aagje het toch heel graag aan.  
Dus maakte ik nog ééntje, maar met in katoen.  Ik maakte voor de nieuwe baby van de familie een vlinderdekentje in Efteling stof, en had nog wat over.  Niet genoeg om heel het kleedje daarmee in elkaar te steken, dus ging ik op zoek naar effen felgroen katoen.  Niet te vinden!!  
Dan maar in tricot... Ik twijfelde even of ik dan nog een rits moest steken, maar aangezien maar de helft van de hoofdopening in tricot ging zijn en de andere helft in katoen heb ik op veilig gespeeld en er toch maar een rits in gestoken.


De voorkant was toch wat saai in dat effen groen dus heeft Ollie er een glamoureffectje voor gemaakt


Onze prinses is er superblij mee :-)











Laat gerust een commentaar na op mijn blog :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten