Ons gezin

04 juni 2016

Modderprinses

Wanneer ik voor Aagje een broek klaarleg om aan te doen in plaats van een rokje of kleedje, schreeuwt ze moord en brand!  Een rokje, en liefst ééntje dat draait, maar dat hoeft niet noodzakelijk.
Maar eens ze dat rokje dan aanheeft, dan zou je toch vermoeden dat ze zich als een echt meisje gedraagt, met poppen speelt, thee gaat drinken met haar beer...?!?  Neen, niet ons Aagje.  Die speelt liever met de verse grond van de composthoop, samen met haar broers en grote zus.  (Die is geen modderprinses, want die draagt niet graag rokjes en kleedjes :-)

 Maar dat is niet wat ik wilde tonen vandaag.  Wel het topje dat ik gemaakt had uit het ontwerp van de solisjurk van Sofilantjes.

De binnenvoering heb ik wat verkort, om het niet te warm te maken voor de zomer, en het buitenstofje zelf heb ik aardig wat centimeters verlengd, en er een boordje aangezet in dezelfde stof als de binnenvoering.

Het stofje komt van Megan Blue Fabrics, ik vind het supermooi!



 En toen was de modderprinses moe en rustte ze wat onder de lindeboom :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten