Ons gezin

10 oktober 2016

Dag 5:" Land in zicht..."

Wauw, al de 5e dag na mijn belofte om elke dag een nieuw stofje te tonen tot aan de opening van de webshop 
De tijd vliegt!
Maar het project gaat ook vooruit: Raisins sans Pepins werkt naarstig voort aan de webwinkel, intussen werden de stoffen die er al zijn gefotografeerd en in het juiste formaat gezet, ...
Nog een beetje geduld dus :-)

Vandaag een tricotstofje met een digitaal print: de zeerovers.


Veel van mijn stofjes zijn unisex, maar dit vind ik nu persoonlijk toch heel erg jongensachtig, tot groot plezier van mijn kleine kerel.

Ik maakte nogmaal een Omni met capuchon, het moet dan ook maar niet zo'n makkelijk en leuk patroon zijn!
Hoewel het tricot is en dus een  t-shirt is en geen trui, voelt die toch superzacht aan, heerlijk voor de tussenseizoenen!


Zelf ben ik niet zo'n fan van een t-shirt of trui helemaal in felle print, en ik combineer dan ook graag met een effen stofje.  Omdat het piratenstofje al heel druk is in die mooie groene kleur, vond ik het wel kunnen om te combineren met zwart, zelfs voor een kleuter.


Wat denken jullie? ..."Land in zicht..."


Deze beide stoffen zijn binnen een paar dagen te verkrijgen in de webshop Le petit Lapin rougeof je komt gewoon langs in een atelier om dit leuke shirt te komen maken, overnachting in B&B Litjolie :-) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten