Ons gezin

11 oktober 2016

Dag 6: verliefd

Vandaag toon ik jullie een stofje dat ik eigenlijk al langer in huis had voor mezelf:
de turquoise chineesjes van Poppy!


Ik kocht het enkele maanden geleden op de markt, en het was de laatste 70 cm van de rol.  Mede door dit stofje ben ik op zoek gegaan naar de designer en uitgekomen bij Poppy, waarvan ik dus binnenkort meerdere stoffen ga kunnen aanbieden in mijn online shop www.lepetitlapinrouge.fr!

Ik maakte er in de zomer al een jurkje mee voor Aagje, bij het uitkomen van het patroon Just knot it van Mind the whale.
Ik combineerde het in een zelfde turquoisekleurig restje dat ik liggen had, en een zilverkleurige paspel.  Ik ben dan ook gewoonweg verliefd op dit kleedje (en op dit stofje) (en op die zotte dochter van me)






Hier dan ook even wat foto's die niet gelukt zijn, het werd soms even te moeilijk om stil te liggen voor sommigen... :-) 


Dit mooie stofje (en ook hetzelfde in fushia) is binnen een paar dagen te verkrijgen in de webshop Le petit Lapin rougeof je komt gewoon langs in een atelier om dit supermooie jurkje te komen maken, overnachting in B&B Litjolie :-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten